Contabilitate financiara si de gestiune
Ce stim sa facem?
- Procesarea cronologica a articolelor contabile pe baza documentelor primare furnizate de client.
- Elaborarea balantelor contabile de verificare, bazate pe documentele existente,în concordanta cu cerintele legale.
- Întocmirea registrelor obligatorii (Registrul Jurnal, Registrul Inventar si Registrul Carte Mare).
- Întocmirea registrelor si a decontului de TVA, în concordanta cu cerintele legale.
- Calcularea impozitului pe profit / venit.
- Calcularea altor tipuri de impozite datorate Bugetului de Stat.
- Tinerea Registrului de Mijloace Fixe si amortizarea bunurilor.
- Tinerea evidentei gestiunilor organizate la client.
- Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori.
- Contabilitate de gestiune si calculatia costurilor.
- Întocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale.
- Întocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele.
- Întocmirea si depunerea fiselor fiscale.
- Consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societati si transpunerea lor în bilant.
- Transpunerea balantei de verificare în pachete de raportari internationale, prezentate de client.
- Organizarea administrarii contabilitatii costurilor pentru conditii specifice.
- Întocmirea de rapoarte financiar-contabile la cerere, conform legislatiei în vigoare.
- Asistenta pentru organizarea departamentului financiar contabil.
- Verificarea lucrarilor contabile, efectuate de personalul societatii.
- Refacerea si corectarea evidentei contabile.