Contabilitate financiara si de gestiune

Ce stim sa facem?

  • Procesarea cronologica a articolelor contabile pe baza documentelor primare furnizate de client.
  • Elaborarea balantelor contabile de verificare, bazate pe documentele existente,în concordanta cu cerintele legale.
  • Întocmirea registrelor obligatorii (Registrul Jurnal, Registrul Inventar si Registrul Carte Mare).
  • Întocmirea registrelor si a decontului de TVA, în concordanta cu cerintele legale.
  • Calcularea impozitului pe profit / venit.
  • Calcularea altor tipuri de impozite datorate Bugetului de Stat.
  • Tinerea Registrului de Mijloace Fixe si amortizarea bunurilor.
  • Tinerea evidentei gestiunilor organizate la client.
  • Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori.
  • Contabilitate de gestiune si calculatia costurilor.
  • Întocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale.
  • Întocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele.
  • Întocmirea si depunerea fiselor fiscale.
  • Consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societati si transpunerea lor în bilant.
  • Transpunerea balantei de verificare în pachete de raportari internationale, prezentate de client.
  • Organizarea administrarii contabilitatii costurilor pentru conditii specifice.
  • Întocmirea de rapoarte financiar-contabile la cerere, conform legislatiei în vigoare.
  • Asistenta pentru organizarea departamentului financiar contabil.
  • Verificarea lucrarilor contabile, efectuate de personalul societatii.
  • Refacerea si corectarea evidentei contabile.